Styrke

Vi har flere gruppetimer innen styrketrening.

Våre gruppetimer innen styrketrening

 

Styrke

En styrketime med tradisjonelle basisøvelser for styrketrening, satt i bevegelse til musikk som får deg til å yte det lille ekstra. Vi bruker stang og egen kroppsvekt på alle øvelser med stort fokus på god teknikk gjennom hele timen. På alle øvelser vil det være 8-12 repetisjoner og 3-4 sett med gode pauser mellom, slik at man virkelig kan legge på høy belastning. Målet med timen er å bli sterkere og få bedre kroppskontroll!

Mage, rumpe, lår

Dette er en time som tar for seg styrke spesifikt på mage, rumpe og lår. Vi jobber i sirkel, med ulike øvelser for disse områdene. Vi avslutter alltid timen med en liten ”burner” på slutten.

Step & Styrke

Step & Styrke er en enkel og effektiv time, hvor du får trent både kondisjon og styrke. I kondisjonsdelen jobber man med enkle trinn og bevegelser  på step. I styrkedelen er det fokus på funksjonell styrke med egen kroppsvekt og minimalt av utstyr. Dette er en time som garantert får opp smilepulsen og passer for de som liker å bevege seg til musikk og trene styrke.

Sirkeltrening

Gjør deg klar for god gammeldags sirkeltrening med styrke og utholdenhet! Timen som passer for de fleste, hvor du får jobbet med hele kroppen. På denne timen har du mulighet til å kjøre deg maksimalt ut, eller tilpasse øvelsene til et roligere nivå. Her er våre instruktører veldig flinke til å tilpasse øvelsene dersom du er helt ny. Instruktørene er og flinke til å variere oppsettene slik at det blir spennende og utfordrende for alle.

Myrens Bootcamp

Myrens Bootcamp er den ultimate kombinasjonen av intervaller på mølle og styrketrening for hele kroppen. Intensive 45 minutter hvor vi anbefaler noe treningsbakgrunn. Denne timen holdes i løpesalen.