Kondisjon

Gruppetimer for kondisjonstrening. Her finner du blant annet løping, sykling, step og dans

Løpetrening

Ønsker du å komme i løpeform er dette timen for deg. Vi har eget løperom med stor skjem hvor instruktøren leder timen med intervallprinsippet. Du tilpasser timen etter din egen løpeform. Passer derfor for alle.

Puls Intervall

Puls Intervall er en tøff time med høy intensitet og enkle aerobic trinn, til drivende og energisk musikk. Timen er bygget opp etter intervallprinsippet der man i løpet av timen skal gjennom 2-4 pulstopper. Dette er en time for deg som har lyst til å ta kondisjonstreningen til et nytt nivå. Puls Intervall er en actionfylt time med elementer fra idretten som løp, hopp, eksplosivitet, fart og spenning! Dette er en time hvor du får mulighet til å presse deg maksimalt.

Step & Styrke

Step & Styrke er en enkel og effektiv time, hvor du får trent både kondisjon og styrke. I kondisjonsdelen jobber man med enkle trinn og bevegelser  på step. I styrkedelen er det fokus på funksjonell styrke med egen kroppsvekt og minimalt av utstyr. Dette er en time som garantert får opp smilepulsen og passer for de som liker å bevege seg til musikk og trene styrke.

Let`s dance

Gjør deg klar til en dansetime med hete rytmer og svingende hofter. Her trener du kondisjon, balanse og fleksibilitet, samtidig som du har det gøy på dansegulvet.

Sirkeltrening

Gjør deg klar for god gammeldags sirkeltrening med styrke og utholdenhet! Timen som passer for de fleste, hvor du får jobbet med hele kroppen. På denne timen har du mulighet til å kjøre deg maksimalt ut, eller tilpasse øvelsene til et roligere nivå. Her er våre instruktører veldig flinke til å tilpasse øvelsene dersom du er helt ny. Instruktørene er og flinke til å variere oppsettene slik at det blir spennende og utfordrende for alle.

Myrens Bootcamp

Myrens Bootcamp er den ultimate kombinasjonen av intervaller på mølle og styrketrening for hele kroppen. Intensive 45 minutter hvor vi anbefaler noe treningsbakgrunn.

Sykkel

Denne timen passer for deg som liker å sykle, enten du er nybegynner eller har trent en del sykling før. Vi jobber med en variasjon av bakker og sletter, til fengende musikk!

Sykkel Intervall

Denne timen er for deg med noe erfaring fra sykling eller kondisjonstrening. Timen er lagt opp med periodiske jobbe og hvileperioder, og ligger hovedsakelig i svært anstrengende sone (sone 4). Du får mulighet til å presse deg maksimalt, dersom du ønsker det.